Toimitusehdot

Flying Carpet Oy on suomalainen verkkokauppa. Alla olevat toimitusehdot koskevat verkossa tehtäviä ostoksia joiden toimitus on Suomeen. 

Maksutavat:

Monipuoliset ja turvalliset maksutavat. Meillä voit maksaa suoraan seuraavilla verkkopankeilla:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • POP Pankit
  • Nooa
  • Aktia
  • Säästöpankit
  • S-Pankki
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • LähiTapiola Pankki

Voit myös maksaa ostoksesi seuraavilla luottokorteilla

  • Visa
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Debit Mastercard

Verkkokaupassa toimivat lisäksi seuraavat mobiilimaksutavat:

  • Pivo
  • Masterpass
  • MobilePay

Tarjoamme myös mahdollisuuden maksaa Collector Bank -laskulla.

VERKKOPANKKIMAKSUT

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

MAKSUPALVELUN TARJOAJA

Checkout Finland Oy
y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A, 4 krs. 33100 Tampere
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
09 - 4282 7110 (pvm/mpm)
Arkisin klo 09 - 16

PALVELUN KUVAUS

Checkout Finland Oy (Checkout) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Checkout välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Checkoutin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Checkoutin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

TIETOA MAKSUTAVOISTA

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Checkout Finland Oy. Maksu tilitetään kauppiaalle.Korttimaksujen osalta Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

LUOTTOKORTTIMAKSUT

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

MAKSUPALVELUN TARJOAJA

Checkout Finland Oy
y-tunnus: 2196606-6
Varastokatu 3 A, 4 krs. 33100 Tampere
asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010 (0,00€/min)
09 - 4282 7110 (pvm/mpm)
Arkisin klo 09 - 16

MAKSAMISEEN LIITTYVIÄ LISÄTIETOJA

Checkout Finland Oy ostaa myyntisaatavan eli maksun summan verkkokauppiaalta ja tarjoaa Teille mahdollisuuden maksaa millä tahansa maksusivulla mainitulla maksutavalla. Tieto maksusta toimitetaan myyjälle välittömästi.

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Checkout Finland Oy. Maksu tilitetään Flying Carpet Oy:lle.

Luottokunnan maksutavoilla tuotteen myyjä ja maksun saaja on Checkout Finland Oy. Reklamaatiotapauksissa pyydämme kuitenkin ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Flying Carpet Oy:n asiakaspalveluun.

COLLECTOR LASKU

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tuotteet itsellesi ennen maksamista. Voit maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun pienempiin eriin. Jotta voisit maksaa laskun osamaksulla ja solmia tililuottosopimuksen, sinun täytyy maksaa vähimmäissumma laskun eräpäivään mennessä sekä allekirjoittaa luottosopimus Collector Bankin kanssa. Katso osoitteesta (oma.collector.fi) miten allekirjoitus tehdään. Lasku erääntyy seuraavan kuukauden lopussa. Laskusta peritään laskutuslisä, joka on 3,95 euroa.

Kun valitset laskulla tai osamaksulla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla täyttänyt 18 vuotta tilauksen yhteydessä. Laskun saadessasi voit valita 24 kuukauden osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee laskustasi. Osamaksun korko on 19,9 % vuodessa.

Luottotietojen tarkastus tehdään tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan muistutusmaksu sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot Collector Lasku/Osamaksusta seuraavista linkeistä:

Yleiset lasku- ja tililuottoehdot

https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SUACFI/Credit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SUACFI/SECCI_FI.pdf

Maksun palautus laskutusasiakkaille 

Mikäli palautat tilaamasi tuotteen, rekisteröimme palautuksen sen saavuttua meille. Ilmoitamme Collector Bank:lle tuotteen palautuksesta ja tulet saamaan sen jälkeen uuden laskun. Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun ennen tuotteen palautusta, olethan yhteydessä Flying Carpet Oy:n asiakaspalveluun info@flyingcarpet.fi.

Palautusoikeus ja tuotevaihdot  

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa, myös tuotepakkauksen tulee olla ehjä. Osoitetarroja tai teippejä ei saa kiinnittää suoraan myyntipakkaukseen. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista. Jos tuotteessa on vika tai kuljetusvaurio, niin silloin Flying Carpet maksaa palautuskustannukset. Palautuksesta tulee ilmoittaa aina ennakkoon olemalla yhteydessä osoitteeseen info@flyingcarpet.fi. Asiakaspalvelu ilmoittaa palautukselle osoitteen sekä yksilöllisen palautusnumeron. Palautusilmoitusviestiin sekä itse palautuvaan pakettiin tulee laittaa palautuksen tehneen asiakkaan täydelliset yhteystiedot sekä tuotteen mahdollinen sarjanumero ja tuotteesta mahdollisimman paljon tietoa varastoa varten. Asiakas maksaa palautuksen itse. Pyydäthän postista lähetyksen seurantatunnuksen (JJFI -koodi) siltä varalta että lähetyksen kulkua täytyy seurata. Asiakas vastaa palautuslähetyksestä, näin siirrät vastuun postille. Pyydämme palauttamaan tuotteet asiakaspalvelun ilmoittamaan osoitteeseen. Liitä mukaan tiedot tilauksesta. Säilytä palautuksesta saamasi kuitti (pakettikortti) sekä maksukuitti. 

Reklamaatiot ja kuljetusvaurioista ilmoittaminen 

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@flyingcarpet.fi 

Emme käsittele reklamaatioita, jotka ovat saapuneet meille yli 7 päivää tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Tavaran vastaanottajan velvollisuus ja kuljetusvaurioiset tuotteet: Tiekuljetuslain (TKSL) mukaan vastaanottajan tulee tarkistaa lähetys vastaanottohetkellä ja huomauttaa heti ulkoisesti havaittavissa olevista vahingoista (reikiä, teipit auki, kulmat rutussa ym.). Tällaisessa tapauksessa tulee tehdä välittömästi varauma (merkintä) rahtikirjaan tai pakettikorttiin. Tulee mainita minkälainen vahinko on kyseessä ja ottaa kuljettajan allekirjoitus, yhteys välittömästi asiakaspalveluumme sähköpostitse sekä liitteeksi pakettikortin tai rahtikirjan kuva sekä kuvat vaurioituneista tuotteista. Piilevät vauriot (vahingot, joita ei voi vastaaanottohetkellä silmin havainnoida) tulee reklamoida Flying carpetin asiakaspalveluun 7 vrk kuluessa toimituksesta valokuvien ja vahinkokuvauksen kera. 7 vrk jälkeen vahinkovastuu rahdinkuljettajalla päättyy. verkkokauppaan palautuvat kuljetusvaurioiset tuotteet tulee pakata asianmukaisesti enempien vahinkojen välttämiseksi.

Toimitustapa ja toimituskulut

Käsittelemme tilauksesi mahdollisimman pian. Tyypillinen toimitusaika matoille on  2-3 viikkoa tilauksesta, joillekin tuotteille tätäkin pidempi esimerkiksi silloin, kun tuotetta ei ole valmistajan varastossa. Mikäli tuotteen toimitusaika poikkeaa tai muuttuu tilauksen yhteydessä ilmoittamastamme, olemme sinuun yhteydessä. Toimitamme tilaukset lähipostiisi. Toimituskulut esitetään ostoskori- ja kassasivulla. 

Toimituskulut ovat ilmaiset asiakkaalle. Julkisten tilojen mattojen toimituskulut lisätään tuotteen hintaan.